Форум якості освіти 2024: пропозиції для подолання освітніх втрат

Форум якості освіти 2024: пропозиції для подолання освітніх втрат
Дата: 18.11.2024

Організований до Всесвітнього дня якості 14 листопада, Форум якості освіти став підсумковим заходом з розроблення пропозицій для подолання освітніх втрат за результатами ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти, що здійснене за допомогою методу тестування учнів 6-х і 8-х класів з математики та української мови.

З вітальним словом виступив перший заступник міністра освіти і науки України Євген КУДРЯВЕЦЬ: «Соціальний капітал є одним із найважливіших для повоєнного відновлення України. Від того, як сьогодні ми будемо підтримувати дітей, молодь, чи чітко розумітимемо їхні потреби, зокрема освітні, залежить майбутнє країни. Тому дослідження якості освіти — важливий інструмент, який допомагає виокремити конкретні проблеми у сфері, і найголовніше — визначити, чи ефективно працюють політики та як їх можна поліпшити для пришвидшення розвитку».

«Дослідження є вкрай важливими для будь-якої системи. Вони дають підстави для дії, щоб вплинути на ситуацію. Вражає, скільки Уряд України інвестував у відновлення очного навчання, там де це безпечно. І результати досліджень демонструють, як перехід до очного навчання позитивно впливає на результати навчання. Та варто враховувати й особливу роль, яку відіграють технології та цифрова освіта, особливо в ці складні часи, сприяючи успішності учнів», — зазначив Альваро ФОРТІН, в. о. Керівника секції освіти ЮНІСЕФ в Україні.

«Після представлення ключових результатів моніторингового дослідження проведено регіональні заходи, щоб докладно розглянути локальні особливості. Освітяни в п’яти макрорегіонах Захід, Північ, Схід, Центр і Південь напрацьовували практичні рекомендації для подолання освітніх втрат, спричинених війною, на рівні шкіл і громад. Ці розробки мають відобразитися і в державній політиці», — зауважив Голова Державної служби якості освіти України Руслан ГУРАК.

Учасники Форуму долучилися до панельних дискусій про освітні політики, які б сприяли резильєнтності системи освіти в умовах повномасштабної війни, зокрема й ураховуючи дані, зібрані внаслідок моніторингових досліджень та інституційних аудитів закладів освіти.

У межах Форуму відбулося три сесії на теми:

✔ «Діагностика та подолання освітніх втрат: резильєнтність шкіл у сучасних умовах»;

✔ «Гнучкість системи освіти: “нетипові” освітні програми — нові можливості для закладів загальної середньої освіти»;

✔ «Резильєнтність системи фахової передвищої освіти в умовах воєнного стану».

Остаточні пропозиції для подолання освітніх втрат будуть оформлені єдиним документом. Він міститиме міжнародний контекст, візуалізацію даних ІІ етапу моніторингового дослідження, приклади реалізованих місцевих ініціатив та обґрунтовані рекомендації для подолання освітніх втрат на рівні шкіл, громад і держави.


Загальнодержавне моніторингове дослідження якості освіти у закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану було проведене завдяки підтримці ЮНІСЕФ в Україні та фінансуванню Глобального партнерства в галузі освіти (GPE), а також Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку (BMZ) через Німецький банк розвитку (KFW).

Матеріали форуму

✔  Презентація «Форум якості освіти 2024: резильєнтність української системи освіти» (доп. Руслан ГУРАК)

✔  ЗВІТ «Загальнодержавне моніторингове дослідження якості освіти у закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану» (373 стор.)

✔  БРИФ «Загальнодержавне моніторингове дослідження якості освіти у закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану» (39 стор.)

Вподобайки:

0
0
0
0
1

Коментарі

Марго

На превеликий жаль, зараз вчитель не має можливості додатково позайматися з учнями, бо вимушений шукати кошти для нормального фінансового забезпечення своєї сім'ї, адже держава забезпечує суддів та прокурорів, в вчителі 5 років навчалися, щоб отримувати мінімальну зарплату

Колумб

Втрати в знаннях будуть зростати до тих пір, поки не закінчиться війна, поки діти не будуть спокійно спати, поки не будуть на уроках слухати вчителя, а не слідкувати за сигналами повітряної тривоги. Поки "властьімущі" не закінчать бізнес на війні, до тих пір втрати не ліквідуються. Бідні наші українські діти! Бідні батьки! Бідні вчителі! Хай горять у пеклі організатори цього знищення українського населення

Додати коментар

Новини:

Поділитися: